Followers

Monday, April 2, 2012

Shaklee memang Best....

Rezeki Aideen

Sekarang Aideen dah 6 bulan. Alhamdulillah dengan berkat kesabaran Aideen dan diberi DF selama itu juga. Sangat2 bersyukur kerana sewaktu Airell dulu dalam pantang pun dah bagi FM. Dulu zaman cetek ilmu mengenani BF ni. Setiap Ibu masa berpantang kadang2 sangat seronok DF anak sehingga terlupa nak mengepam susu. DAn perkara yang tidak diingini masa dah start kerja adalah stok susu sangat terhad dan mendebarkan jika ta mencukupi...Dan itu terjadi kat aku ni la....

So Bila dah start kerja aku cakap ngan my hubby...'Bang susu B ni macam dah sikit la rasa nak makan something yang boleh banyakkan susu la..' Kitaorang pun mencari di kedai menjual barnag baby dan sales furl tu syorkan kan sekotak tea ... apa brand pun aku tak ingat. Aku mencuba dalam seminggu bukan nya banyak lagi berkurang ada la.. takper2 aku bersabar dulu maybe baru nak adapt badan ni.. Setelah 2 minggu aku cuba langsung takder perubahan...so aku buat keputusan kena cari supplement lain ni...

Aku pun google supplement untuk membanyakkan susu.. Dan akhirnya aku memilih Shaklee Breastfeeding Trial Pack untuk ujian seterusnya membanyakkan susu aku... WOW i'm so so so so in Love with SHAKLEE. Aku ambil dalam seminggu jer dah boleh nampak kesannya...dan sekarang aku nak berkongsi dengan semua kawan2 yang mengandung/berpantang atau menyusukan anak....Even tough susu u all banyak tapi adakah semua vitamin yang diperlukan oleh badan kita mencukupi untuk baby kita dan badan kita sendiri...


Di Shaklee terlalu banyak vitamin yang ada untuk menjadi pilihan kita untuk kesihatan masa akan datang..korang semua akan merasa perbezaanya.. Ianya bukan Ubat yang mengubati tapi vitamin untuk mengatasi dan menghindari dari penyakit...Insyaalah. Kita mencuba tapi Allah yang menentukan...



 Pertanyaan, konsulatasi atau order boleh email ke monaaida@yahoo.com. 

No comments: