Followers

Tuesday, April 24, 2012

~~SET SLIMMING BREASTFEEDING~~

Set Slimming Breastfeeding ~ 
Berat Turun, Susu Terlebih Banyak..
 
Credit : mommyiskandar
Salam semua.. hari ni saya nak share satu testimoni yang memang buatkan saya happy 
sangat bila membacanya..
 Pn Sofea, customer saya memang sangat berpuas hati dengan Set Slimming untuk 
ibu-ibu menyusu.. Sebelum kita tengok testimoni, saya detailkan dulu apa yang ada dalam 
Set Slimming ni ya..
 
Set Slimming Breastfeeding:  

Lecithin ; Untuk memecahkan lemak. 
Omega ; Untuk memecahkan lemak dan mengurangkan selera makan.
Alfalfa ; Untuk membuang lemak yang telah dipecahkan serta bertindak sebagai milk-booster
ESP ; Membantu ibu rasa kenyang yang lama, dan membantu meningkatkan pembakaran kalori
 sehingga 35%.
ESP juga merupakan MILK BOOSTER TERHEBAT yang diakui oleh saya sendiri dan 
semua customer yang telah mencuba. hehe.. Tak percaya? Anda memang kena cuba..   
 
 
 
Anda boleh pilih salah satu antara lecithin dan omega. Jika anda kuat makan, 
selera makan boleh 
dikurangkan dengan omega..dan pastinya ia pilihan yang lebih tepat.
Apa yang istimewanya set ini, selain dapat mengurangkan berat badan,
 ia juga membantu melawaskan bagi ibu-ibu yang sembelit, dan berupaya mempercepatkan
 penghasilan
 susu ibu. Sampaikan Pn Sofea mengakui susunya dah terlebih-lebih pula, Alhamdulillah..
Jom tengok real testimoni dari beliau..

Hilang 6 kg dengan 1 set, bestkan? Kepada semua ibu-ibu yang masih menyusukan anak, 
set ni memang boleh <strong>membantu mengatasi masalah berat badan anda, 
di samping memastikan penghasilan susu dengan baik dari segi kualiti dan kuantiti 
dengan syarat, anda juga mestilah kerap pam atau bagi baby minum kerap ya..
 
 
 Untuk mendapatkan Set Slimming Breastfeeding ni, sila hubungi saya
 di 012-334 9752 / Add Fb saya Mona Aida Shaklee / Mom Super Health untuk chat secara terus dengan saya..
 Konsultasi percuma dan cara pengambilan yang tepat akan diberikan selepas pembelian ya..  
Hanya untuk anda, pelanggan mom super health

 These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
 
 

No comments: