Followers

Monday, March 21, 2011

Nursery Airell 3

Hari ni kami menghantar airell ke taska lagi. Hari ni hati aku gumbira sangat coz airell dah ader kemajuan. sekarang dia dah tak menangis macam selalu. Tapi dia ader la nangis sikit2. hari ni dia terus je masuk dalam taska takder nangis. Kitaorang lambai dari luar, dia pun lambai la. Seronok sikit hari ni hantar dia. harap -harap dia akn selalu macam ni. Lagipun tak sampai sebulan lagi kan. harap2 Airell cepat pandai yer... takder la mama pening kepala nak hantar.

1 comment:

Mama Likha said...

salam kenal dr ghmb facebook :)


keep in touch yer dear :)


http://mynameisztee.blogspot.com/