Followers

Tuesday, July 21, 2009

~Tournament Bowling~

Office aku ni ader buat tournamnet bowling, baru jer buat start bulan 7 hari tu. so the nest tournamnet suppose 31 July ni. Sebenarnyer dah fix date 31/7 ni kan tapi tiba2 bos bagitau dia tak boleh on that date sebab dia ader kenduri, so kena tukar. Bos suruh tukar minggu ni 24/7 tapi takder kosong. Kalo minggu ni memang tak sempat nak training la. Memandangkan diriku ni seorang yang agak tak terer so training adalah penting, tader la memalukan teammate. Dalam group aku, aku sorang jer perempuan so tak nak la tunjukkan kelemahan perempuan kan. SInce expenses utk bowling ni agak2 mahal so aku ni kurang la berlatih kan, tapi group yang lain selalu jer aku dengar diorang training. takperlaaku redha jer. hheheheh. Aku kalo boleh hari-hari nak training tapi disebabkan masa dan kepenatan kerja tepaksa la dibatalkan niat tu. Manyer tak penat hari2 kena naik tangga ambil airell kat umah babysitter tau kat tingkat 6, kalo korang rasa macam mana angkat airell yang dah 8 kg tu sampai tingkat 6 mcm mana rasanyer, menggigil lutut tau tak. hhaaaaaaaa.Itu dah kira training aku setiap hari la. hahahah. So tak tahu lagi ni bila the next date setelah ditukar tarikh utk tounament ni, duit dah habis banyak ni utk training hopefully dapat la pulangannyer...


Yang penting Kerjasama dan Happyyyyyyyhttp://www.emocutez.com


1 comment:

ibu_umairah said...

ada pertandingan bowlinggg.....semoga berjaya okkk