Followers

Wednesday, July 8, 2009

Airell Dah Besar....

Hari tu aku teringin nak bagi airell pakai baju yang dah lama tak pakai. Yer la bila aku tgk airell ni asyik pakai baju sama jer padahal bakul tu penuh ngan baju dia. so aku pun belek2 la bakul tu. aku jumpa baju biru ni. Nak dijadikan cerita baju ni last pakai masa dalam pantang. hehehe. Masa tu pakai longgar semacam jer sekarang ketat semacam lak. ni aku letak gambar utk comparison. kelakar pun ader masa aku tgk ni.

   

Tak sangka dalam masa 3 bulan airell dah membesar mcm ni. Sekarang pun aku dah rasa tak larat nak dukung lama2 airell ni. Itupun belum lagi makan solid food. Banyak jugak baju2 airell yang dah tak muat padahal kat label tu saiz 3-6m. Hish tak betul punya saiz. Husband aku suruh tggu dulu shopping baju utk airell. Dia kata pakai dulu baju yang ader. Nnt rugi katernyer.... aku ni pulak jenis tak blh tgk baju cantik sikit mesti nak beli nyer. Yer la kira aku ni shopaholic gak la kat baju airell ni. Since office aku ni dekat ngan kedai manjaku aku pun selalu la masuk cuci mata. Cuci punya cuci ader jer yang berkenan. Bila dah beli tu,tak bagitau hubby aku, bila Airell pakai baju tu mesti dia perasan "bila pulak beli baju ni" aku pun senyum kerang bucuk jer la.... Yang penting aku puas hati heheheh.






No comments: