Followers

Monday, May 25, 2009

Hari ini....

Hai, seperti biasa hari ni aku bangun pagi pergi kerja la. tapi hari ini aku lambat sikit coz aku nk terus pegi telekom. so sempat la aku main2 dulu ngan airell. selalu masa hantar kat babysitter dia mesti tido, tapi hari ni dia jaga lak. ya allah budak ni pagi2 dah gelak-gelak ngan orang. agah sikit jer bukan main suka lagi. Airell ni pukul 6 jer dia memang dah bangun. kalo bilik gelap tu mata dia pejam tapi kaki dia menendang- nendang orang nk bagitau dia tak nak tido. sampai satu masa time aku nak bangun baru aku buka lampu, dengan automatik mata dia mesti terbuka lepas tu boleh senyum. Itu maknanyer memang dia nak bangun dah. Airell ni alhamdulillah la malam tak menangis, kalo dia nak susu dia bunyi sikit jer... kalo dai rasa aku tak dengar dia kuat kan suara dia sikit baru aku dengar... so bila dah kuat sikit tu cepat2 la aku buat susu utk dia tu. Dapat susu terus la tido. So hari ni pembukaan hari aku dipenuhi senyuman Airell la, seronoknyer.....

No comments: