Followers

Saturday, May 9, 2009

Celebration....

Hari ni 9/5 aku banyak berjalan jer ngan airell. pagi2 kitaorg dah kuar (biasalah takder lagi pagi buta.) Pagi2 kitaorg dah pegi Hosp nak pegi injection 2 month airell tapi kad medical tak siap so kitaorg tangguhkan dulu until this monday. lepas tu kitaorg baru cari makan lunch dah skip breakfast tu. Oleh kerana kitaorg ni ader plan pkl 5 betday party member airell, aku stay la kat umah mak aku dulu. my sis semua dah rindu la konon ngan airell ni. apalagi sampai umah mak aku sorang2 angkat dia. seronok la, kalo harap kat aku ni banyak baring la dia.Ingat nak gerak lepas asar, tp si airell ni boleh tido lak kat umah mak aku, so kesian nak kejut dia so tggu la untill dia bangun. 5.30 baru gerak. agak2 nyer dah 3-4 tahun gak la aku tak gi umah kawan aku ni, kira ni pakai redah la.  Redah punya redah sesat la kitaorg ni, so terpaksa la berhenti tanya org n call my frendz bila rasa2nyer dah dekat. Cuba punya cuba akhirnya sampai tmpt dituju. Airell ni still tido lagi bila sampai, so aku amik can ni untuk makan dulu. lepas 15 minit aku makan dia terjaga, potong selera aku makan. so tiba la masa dia bergaya. Disini aku masukkan gambar airell di party member dia ni.

b4 maghrib kitaorg gerak balik kl coz malam ni ader celebrate Mother's day wit my Sis. Kitaorg makan kat KG baru jer. SEafood......Kat sini dia dah seronok dah... tapi as i eat airell kena duduk dalam stroller sambil kita makan. Nasib baik Airell ni Good Boy dia diam jer. Sampai kitaorg habis makan baru la sorang2 angkat dia. 

Dalam pkl 9 lebih baru gerak balik. so tak kena penat. bukan Airell jer penat papa ngan mama dia pun penat. Mintak2 airell mlm ni tido lena bolehla mama tido lena gak.